Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.5

Suplementy diety: spalacze tłuszczu

Spędzasz długie godziny na siłowni, więc doskonale wiesz, że nic nie przychodzi bez wysiłku. Aby szybciej zaobserwować efekty ćwiczeń, możesz uzupełnić trening o odpowiednie suplementy diety. Zobacz, kiedy i w jaki sposób stosować acetyl l-karnitynę i sprzężony kwas linolowy (CLA).

WH 2015-07-06
suplementy diety fot. shutterstock.com

Suplement nie zastępuje, tylko uzupełnia dietę i treningi. Stosuj go zgodnie ze swoim celem, a szybciej zobaczysz efekty.  

Twój cel: spalanie tłuszczu

Co: acetyl l-karnityna lub sprzężony kwas linolowy (CLA)

 

Dlaczego: sprawiają, że pokłady tłuszczu są skuteczniej wykorzystywane jako energia podczas wysiłku (ważne szczególnie w sportach wytrzymałościowych i gdy zależy Ci na pozbyciu się tłuszczyku tu i ówdzie).

Według „American Journal of Physiology”, L-karnityna dodatkowo ogranicza wykorzystanie rezerw glikogenu (taki rodzaj paliwa) z mięśni i wątroby, zwiększając przy okazji wytrzymałość.

Z kolei badania opublikowane w „Journal of International Medical Research” dowodzą, że ochotnicy po 12 tygodniach treningów i suplementacji CLA znacząco zredukowali swoją tkankę tłuszczową.

Jak/kiedy: Acetyl L-karnitynę możesz stosować w dawkach po 500 mg, 2-3 razy dziennie. CLA – trzy razy dziennie po 600 mg.   

Produkt: My Protein Acetyl L-Carnitine, 250 g − cena: ok. 90 zł; MyProtein CLA, 500 g – cena: ok. 165 zł.

Jeśli zależy Ci na ekspresowym pozbyciu się kilku niepotrzebnych centymetrów, przyjmowanie suplementów warto połączyć z naszym treningiem na spalanie tłuszczu oraz zestawem ćwiczeń na ramiona i brzuch.

WH 05/2015

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij