Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.6

Suplementy diety: odżywki na rzeźbę

Jeśli chcesz szybciej zwiększyć masę mięśniową, trening i zdrową dietę możesz uzupełnić o odpowiednią odżywkę. Chociaż suplementy nie gwarantują sukcesu, mogą pomóc Ci go osiągnąć. Zobacz, kiedy i jak często stosować izolat białka serwatkowego.

WH 2015-07-10
białko fot. shutterstock.com

Suplement nie zastępuje, tylko uzupełnia dietę i treningi. Stosuj go zgodnie ze swoim celem, a szybciej zobaczysz efekty.  

Twój cel: budowanie mięśni

Co: izolat białka serwatkowego

Dlaczego: wg naukowców z McMaster University, białko wysokiej jakości warto zjeść 20 min po intensywnym treningu siłowym, żeby naprawić uszkodzenia i zapobiec „zjadaniu mięśni”.

Białko serwatkowe powstaje z mleka (jest efektem ubocznym produkcji sera). Szybko się przyswaja, dlatego można je stosować po wyjściu z siłowni (w odróżnieniu od białka kazeinowego).

Czasem zamiast proteinowego koktajlu łatwiej zabrać ze sobą baton białkowy, który jest kompletną przekąską z dodatkiem węglowodanów (ale ma mniej białka i dużo więcej zbędnych dodatków).

Jak/kiedy: po treningu wymieszaj od 1,5 do 2 gramów białka na każdy kilogram masy ciała, w proporcjach 2:1 węgli do białka.

Pordukt: 97% Extensor, izolat białka serwatkowego, 1000 g – cena: ok. 124 zł.

Niezastąpione w modelowaniu sylwetki będą także ćwiczenia mięśni stabilizujących oraz trening kardio.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij