Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Suplementy diety: kofeina

Chcesz dać z siebie wszystko podczas najbliższych zawodów sportowych czy biegu? Sięgnij po kofeinę. Naukowcy potwierdzają, że ten suplement diety pozwala na dłuższy i cięższy wysiłek fizyczny. Dowiedz się, kiedy dokładnie i w jakich dawkach ją stosować.

WH 2015-07-21
suplementy diety fot. shutterstock.com

Suplement nie zastępuje, tylko uzupełnia dietę i treningi. Stosuj go zgodnie ze swoim celem, a szybciej zobaczysz efekty.

Twój cel: start w zawodach

Co: kofeina

Dlaczego: tak, Twoja poranna przyjaciółka jest też świetnym kompanem treningów. Po pierwsze, pomaga wejść na wyższe obroty, a po drugie – wg badań – już jedna filiżanka kawy przed treningiem wydłuża zdolność do intensywnego wysiłku.

Kofeina to jedna z najdokładniej przebadanych na sportowcach substancji. Naukowcy potwierdzają, że pozwala na dłuższy i cięższy wysiłek, a zmęczenie jest przy tym mniejsze i pojawia się później. Stosuj, gdy chcesz dać z siebie wszystko na zawodach. Bonus: kofeina wspomaga spalanie tłuszczu i przyspiesza regenerację.  

Jak/kiedy: dawka na długi trening to ok. 9 mg na kilogram masy ciała. W czasie startu przyjmij kofeinę w drugiej połowie dystansu. Jeżeli Twój żel energetyczny zawiera kofeinę, bierz go w drugiej fazie biegu czy innego długiego wysiłku. Unikaj wtedy napojów energetycznych.

Produkt: Activlab Caffeine Power, 60 kapsułek – cena: ok. 15 zł

Pewnie już nieraz przekonałaś się, że trening potrafi być na prawdę wyczerpujący. Wiedzą o tym także tęgie umysły, pracujące w laboratoriach nad suplementami, których działanie postanowiliśmy Ci przybliżyć. Oprócz kofeiny, wzięliśmy pod lupę acetyl l-karnitynę, izolat białka serwatkowego i żel energetyczny.

WH 05/2015

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij