Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Jak ćwiczyć na bieżni? [20-min. plan treningowy]

Chcesz w ekspresowym tempie spalać tłuszcz? Przygotowaliśmy dla Ciebie 20-minutowy trening cardio na bieżni. Ustawiaj nachylenie wg naszych wskazówek, a szybko zapomnisz o dodatkowych kilogramach. Przed Tobą efektowny trening interwałowy.

WH 2016-08-24
bieżnia, siłownia, bieganie fot. shutterstock.com

Twój sprzęt: bieżnia elektryczna

Dreptanie w miejscu przestaje być nudne, gdy zabawisz się przyciskami na konsoli zawiadującymi nachyleniem i prędkością. Wykorzystaj możliwości bieżni, a krągłości z brzucha znikną, za to pojawią się tam, gdzie powinny (podpowiedź: pod szortami).

Zanim zaczniesz: oceń, jak szybko jesteś w stanie biec przez minutę na bieżni. To maksymalna prędkość, z jaką będziesz trenować. W tym treningu zacznij o 4 km/h wolniej od swojej maksymalnej prędkości. Zatem jeśli Twój max to 13 km/h, zacznij pierwszy interwał z prędkością 9 km/h. Zrób 2-3 minuty rozgrzewki, truchtając na bieżni.

Poniższą tabelkę wydrukuj, zrób zdjęcie lub dodaj ten artykuł do zakładek na smartfonie i odpal podczas kolejnej wizyty na siłce.

Na siłce znajdują się także inne sprzęty. Do treningu kardio posłuży Ci orbitrek, a do treningu siłowego maszyny, które na pierwszy rzut oka mogą przerażać, ale z naszym przewodnikiem nie będą straszne.

WH 03/2016

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij