Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

  • Women's Health

  • Fitness

  • A6W (aerobiczna szóstka Weidera): jak ćwiczyć, by osiągnąć płaski brzuch?

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

A6W (aerobiczna szóstka Weidera): jak ćwiczyć, by osiągnąć płaski brzuch?

Czy A6W (tzw. aerobiczna szóstka Weidera) to dobry sposób na płaski brzuch? Czy ten zestaw ćwiczeń pozwoli Ci spalić tłuszcz z brzucha i wyrzeźbić mięśnie? Co zrobić, gdy podczas wykonywania ćwiczeń bolą plecy? Odpowiada nasz ekspert.

WH 2016-11-27
A6W, aerobiczna szóstka Weidera, płaski brzuch Aerobiczna szóstka Weidera da mi płaski brzuch?

Podczas wykonywania treningu A6W (aerobiczna szóstka Weidera) boli mnie dolny odcinek pleców. Co robię źle?

Jeśli dopiero zaczynasz trening mięśni brzucha, lekki dyskomfort w dolnym odcinku pleców nie jest niczym nadzwyczajnym i nie powinien Cię martwić. Po kilku dniach ćwiczeń składających się na tzw. aerobiczną szóstkę Weidera, to nieprzyjemnie uczucie powinno ustąpić.

Wykonując spięcia, wzmacniasz bowiem nie tylko brzuch, ale też w pewnym stopniu cały korpus (również dolny odcinek pleców). Powinien to jednak być dla Ciebie sygnał, że źle podchodzisz do samego treningu. Nie skupiaj się na samym brzuchu, tylko trenuj całe ciało, wybierając ćwiczenia złożone (angażujące w jednym ruchu jak najwięcej partii mięśniowych).

Brzuch pracuje mocno podczas większości ćwiczeń, od przysiadów po pompki. Efektem ubocznym takiego treningu będzie właśnie płaski brzuch, gdyż przy okazji budowania wszechstronnej sprawności mocno podkręcasz metabolizm.

Ćwicząc wyłącznie mięśnie korpusu, na pewno je wzmocnisz, ale nie spalisz wystarczającej ilości kalorii, by zmieścić się w spódnicę, która jeszcze niedawno leżała na Tobie jak ulał. Treningi obwodowe z obciążeniem własnego ciała wykonuj na przemian z aerobami. A6W potraktuj jako jeden z elementów każdej sesji, a nie jej centralny element.

Tyle teorii. Czas na praktykę. Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, z nami Twoje marzenia okażą się rzeczywistością. Przedstawiamy Ci zestawy ćwiczeń, które zapewnią Ci piękny 6-pak. Na sam początek wypróbuj nasz treningowy hit: 10 ćwiczeń na mięśnie brzucha lepszych niż brzuszki. Jeśli chcesz ćwiczyć w domu bez żadnego sprzętu, zapraszamy również na treningowe wideo z gwiazdą Instagrama Kaylą Itsines. Chcesz trenować ze sprzętem? Sprawdź zatem, co sprawdzi się lepiej: kołyska czy kółko.

WH 03/2014

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij