Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ

3


OCEŃ
3.0

15-minutowy trening przyspieszający metabolizm

Jak przyspieszyć metabolizm? Bardzo prosto! Wystarczy odrobina przestrzeni i samozaparcia, by wprawić w ruch Twój metabolizm. 15 minut wysiłku może uruchomić maksymalne spalanie tłuszczu – nawet na długo po treningu!

WH 2014-09-24
fot. Maksim Shmeljov 2014/shutterstock.com fot. Maksim Shmeljov 2014/shutterstock.com

Na każde ćwiczenie poświęcaj 60 s, starając się wykonać w ty m czasie jak najwięcej powtórzeń. Nie odpoczywaj między kolejnymi ćwiczeniami. Gdy wykonasz wszystkie, zrób minutową pauzę i powtórz całość jeszcze 2 razy.

Przejdź na kolejną stronę i rozpocznij ekspresowy trening z WH.

1. Wyskoki z przysiadu ekstra

Stań w lekkim rozkroku. Unieś prawe kolano, jednocześnie starając się sięgnąć je lewym łokciem. Wróć do pozycji początkowej, powtórz ruch na drugą stronę, po czym, trzymając dłonie na wysokości twarzy, rozstaw szerzej nogi i zrób przysiad. Wyskocz do góry.

2. Skrętoskłony

Stań prosto w lekkim rozkroku. Ugnij nogi w kolanach i zrotuj biodra w lewo, by prawą ręką sięgnąć lewej stopy. Wróć do startu i powtórz ruch na drugą stronę. To jedno powtórzenie. Wykonaj ich jak najwięcej w ciągu pełnej minuty. Możesz po powrocie do pozycji początkowej wyprowadzić szybki cios lewą lub prawą ręką.

3. Wysokie wyskoki

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Ręce ugnij w łokciach, dłonie trzymaj na wysokości twarzy. Wyskocz jak najwyżej, sięgając rękami w stronę sufi tu, po czym wyląduj w szerokim rozkroku. Dotknij rękami podłoża. Błyskawicznie wróć do pozycji startowej.

4. Klaskanie pod kolanami

Stań prosto z rękoma skierowanymi w stronę sufi tu. Dynamicznym ruchem unieś lewe kolano i klaśnij pod nim dłońmi. Wróć do pozycji początkowej. W następnym powtórzeniu klaśnij pod prawym kolanem. Całość wykonuj jak najszybciej.

Jeśli po treningu czujesz, że wciąż masz siły na więcej, wydłuż czas trwania każdej serii do 90 sekund albo ćwiczenia 1-3 wykonuj z dwiema lekkimi hantelkami.

15-minutowy trening to dla Ciebie za mało? Potraktuj go jako rozgrzewkę i zobacz: Trening z kettlebellem: zasady i ćwiczenia.

WH 02/2013  

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij