Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
3.2

15-minutowe ćwiczenia na ramiona

Czy to latem, czy zimą, każda z nas ma mnóstwo okazji do eksponowania ramion. Bądź na to gotowa. Dzięki temu ekspresowemu treningowi  Twoje ramiona będą szczupłe, zgrabne i seksownie wyrzeźbione.

WH 2014-08-11
@erics 2014/shutterstock.com @erics 2014/shutterstock.com

Wykonuj ten zestaw ćwiczeń 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia ramion (15-20 powtórzeń) połącz w obwód i rób je jedno po drugim bez przerwy. Po pełnym obwodzie odpocznij minutę i powtórz całość jeszcze 2 razy.

Możesz ćwiczyć z ciężkimi hantlami bez strachu, że rozrośniesz się do rozmiarów Twojego faceta. Genetyka i gospodarka hormonalna kobiecego ciała nigdy na to nie pozwolą. Przejdź na kolejną stronę i rozpocznij trening na zgrabne ramiona z WH.

rys. McKibillo

1. Unoszenie ramion na boki

Złap parę hantli i stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, by pochylić się mocno do przodu. Hantle trzymaj w prostych rękach chwytem neutralnym (a). Unieś ramiona na boki, aż znajdą się w pozycji równoległej do podłoża (b). Zatrzymaj ruch, po czym powoli, kontrolując ciężar, wróć do startu.

rys. McKibillo

2. Zginanie przedramion

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Hantle trzymaj podchwytem w wyprostowanych wzdłuż tułowia rękach. Łokcie dociśnij do korpusu (a). Zginając ręce w łokciach, unieś hantle do momentu maksymalnego napięcia bicepsów (b). Powoli wróć do pozycji początkowej.

rys. McKibillo

3. Ciosy hantlami

Stań prosto, stopy rozstawiając szerzej niż na szerokość barków. Hantle trzymaj bezpośrednio przed barkami w ugiętych w łokciach rękach. Wyprowadź uderzenie do przodu i w bok, rotując odrobinę biodra – najpierw lewą (a), a następnie prawą (b) ręką. To jedno powtórzenie.

rys. McKibillo

4. Wyciskanie francuskie

Połóż się tyłem na ławce płaskiej, hantle trzymając nad głową w wyprostowanych rękach (a). Zginając ręce w łokciach, przenieś ciężar za głowę, jak na rysunku (b). Dynamicznym ruchem wróć do startu. Poproś koleżankę o asekurację, jeśli robisz to ćwiczenie pierwszy raz.

Spodobały Ci się ćwiczenia z hantlami? To może wypróbuj nasz trening body pump – śmiało, do odważnych świat należy!

WH 01/2014 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij